tirsdag 22. september 2009

Rubens Varme Gleder

Rubens Varme Gleder!!

Etter ein lang og våt fjelltur fra ukriken til fløyen kom me valsande ner i dei all for små skono mine. Eg kasata eit blikk bort te ein butikk som har Norges beste navn, Rubens Varme Gleder. Men til min store forundring så sto da ikkje Rubens Varme Gleder, men Rubens Skattekammer!!! Eg merka kor skuffelsen sei seg innpå meg. Rubens Varme Gleder er på mange måta ein del av min identitet, etter ein strålande film kariere i advens kalenderen med neste samme navn. På mange måter er skattekammer eit meir passande navn for den butikken, fordi den har ting som ingen andre butikker har, men for meg var det dei varme gledane som gjorde at eg likte å handla der( har kjøpt ein ligretto der) Men no vil eg sterkt vurdera kor aktiv eg kjem til å vær i den butikken i framtida. Men ein ting e jaffal det samme og det er Ruben Fredheim Oma...

4 kommentarer:

  1. Jeg har óg lagt merke til Rubens Varme Gleder. Fint navn.
    Liker sammenbindingen til mr. Fredheim Oma! Ikke verst!:)

    SvarSlett
  2. Hmm, trist me navnebytte, men du faar tenke som saa at butikken e den samma innvendig! Puvus, e syns ikkje du e saa aktiv paa aa gi me kommentara paa reisebloggen vaar.. vitardetpaasikt.blogspot.com, baere i tilfelle du tilfeldigvis har glemt av d...;)

    SvarSlett
  3. Kjære deg. Jeg blir vonbroten om hjartet når eg les.
    Tenk at ein slik gledje er over. At dette som ein ikkje kvar dag ser, men som ein alikevel veit at finnst, er vekk. Kvar er du varme gleder? Kven treng skattekammer hvis gleden er vekk? Ein kan samle seg skatter på jord, men gledjen kan ikkje kaupast for pengar. Den må opplevast.
    I det minste har me ein oppleving av den gledjen Rubens varme gleder har gitt i løpet av livet.
    Ikkje gi opp ven.
    Ruben Fredehim Oma er der. Og det er julens varme gleder også. Og Rubens varme gleder lev i alle fall i mitt hjarte. Eg vonar han lev i deg også. i hjartet.

    SvarSlett