søndag 6. september 2009

Besøk i helleveien 38b

Ja no sitte mer her i ståvo me 4 , Synnøve, Kirsti, Marit og eg. Dinna helgo har kirsti tatt turen ned til det våte vestland, fra trøndelag. Det har vert fole trivelig, me har pleia àn , nåke me begynne å bli veldig flink på. Har vert på shopping, salem, og ein tur innom ein anna trønder, Marita sjø. Har vert veldig kos å hatt besøk av puvusen:) i måro ska me å sjå på brudekjole te Kirsti, og da glede me oss alle fole te. kamera e på lading og stemingen e god.
Ellers so har kirsti blitt ein reser på gitar dinna helgo, og nabo guttane e sikkert temmelig lei av song og musikk fra oss:P
i måro e da tebake te skulen, men puvus ska bli te tirsdag so da e kjekt å komma heim te ferdi laga middag:)
Ps: Marit har skutt ein rein i helgo....

4 kommentarer:

  1. Hallo puvus! E føla me svært beæret over å bli nevnt i d første innlegge på bloggen din!Å så e e sjokkert over at d ikkje e nånn andre som har skrevve kommentar, d e jo mange daga sia du laga'n!!! Fytti.. Jaja, sssssnakkkast puvus!! =)

    SvarSlett
  2. ja eg e temmelig sjokka eg å, snakk om ekte venna.. e jo veldig mange so vett om bloggen og, og da passe meg veldig bra. eg e ein profilert person ja , ingen tvil om da:)

    SvarSlett
  3. Hehe, vi har d t å me på film at du e æn profilert person.. No ska e t å laga æn reiseblogg! ;)

    SvarSlett
  4. flott at marit har skutt en helg..

    SvarSlett